Menu
Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Dit heb je nodig
De minimale orderwaarde is €7,50
Naar winkelwagen

Veelgestelde vragen

🇳🇱

Kan een bestelling ook afgehaald worden?

Ja op afspraak kunnen bestellingen ook afgehaald worden. Je kunt telefonisch een afspraak maken op nummer +31 6 26269545.

Kan ik bij jullie advies inwinnen?

Natuurlijk kun je bij ons advies krijgen. Als professioneel ongediertebestrijding bedrijf staan wij je graag te woord en helpen wij graag.

Wat zijn jullie levertijden?

Bestel je voor 16 uur dan gaat je bestelling dezelfde dag nog weg en heb je als er geen vertragingen zijn bij Postnl de dag ernaar je spullen in huis.

Met wie verzenden jullie?

Budget Ongedierte Bestrijden verzend met Postnl. Voor 16 uur besteld dan heb je de andere dag je spullen in huis als er geen vertragingen zijn bij Postnl.

Wat zijn jullie openingstijden?

Budget Ongedierte Bestrijden is een online winkel en zijn daarom 24/7 per week open.

Hebben jullie ook een klantenservice?

Ja wij hebben ook een klantenservice welke elke dag bereikbaar is van 8:00 tot 22:00 uur.

Kan ik vanuit België ook bij jullie bestellen?

Bestellen vanuit België is geen probleem. Je bestelling zal binnen 2 dagen bezorgd worden als er geen vertragingen zijn bij onze bezorgdienst.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren totdat deze nog niet is verzonden. Als je bestelling reeds bij Postnl is kunnen wij deze niet meer terug halen. Wil je annuleren als je bestelling is bezorgd dan kun je die terug sturen naar het adres op de factuur. 

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?

Iedereen ontvangt na het goed afgerond hebben van een bestelling een bevestiging op het door zijn of haar opgegeven mailadres. Mocht dat niet het geval zijn dan zit er meestal een typefout in het emailadres. Typ dit dus zorgvuldig en kijk het goed na voordat je de bestelling doorgeeft. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Elke bestelling kun je volgen middels de track en trace code die je automatisch in je mailbox ontvangt.

Verzenden jullie ook naar nader Europese landen?

Ja wij verzenden door heel Europa. Staat het land van bestemming onverhoopt niet in de lijst laat het dan even weten zodat we ervoor kunnen zorgen dat je toch een bestelling kunt doen.

Kan ik als bedrijf buiten Nederland kopen met verlegde BTW?

Ja dat kan als je een bedrijfsnaam invult met bijbehorend BTW nummer. Het BTW nummer wordt van te voren wel door ons gecontroleerd om fraude te voorkomen. Het BTW nummer zal worden gecontroleerd bij VIES on-the-web. VIES on-the-web is een online-systeem voor het controleren van btw-nummers van bedrijven en andere organisaties die in de Europese Unie zijn ingeschreven voor het leveren van goederen of diensten over de binnengrenzen heen.Meer info kun je vinden op https://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/faq.html

Kan ik op een ander adres af laten leveren?

Ja bezorging op een ander adres is mogelijk. Je kunt dit in de checkout aangeven.

Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?

Wij hebben bijna alle betaalmogelijkheden die er zijn. Zo kun je betalen middels Ideal, Sofort, Creditcard, Paypal, Bankcontact en meer.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Ja iedereen krijgt automatisch direct na een bestelling de factuur naar het opgegeven e-mailadres.

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Mocht je onverhoopt even geen internet hebben of ben je niet bekend met online aankopen doen dan kun je altijd telefonisch bestellen via +31 6 26269545

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Voordat je bestelling is verzonden kun je alles nog wijzigen. Het eenvoudigste is als je ons dan even belt en doorgeeft wat je wilt wijzigen. In overleg kunnen we je bestelling dan aanpassen.

Kan ik een product vraag stellen?

Als je een product vraag hebt dan is de kans groot dat je een handleiding of beschrijving kunt vinden bij onze handleiding pagina. Scroll je door naar onder op een product pagina dan kun je daar ook meer uitleg vinden. Op onze tips en advies pagina kun je ook allerlei informatie vinden. Voor een snelle vraag is het handig als je even belt. 

🇧🇪

Verstuurd Budget Ongedierte Bestrijden ook naar België?

Ja wij versturen ook naar België.

Hoe lang is een pakket naar België onderweg?

De verzendtijd naar België is 1 a 2 dagen. Iedereen die bij Budget Ongedierte Bestrijden bestelt ontvangt automatisch een factuur en track en trace code op het door hen opgegeven emailadres.

Kan ik met mijn bedrijf met verlegde BTW (0,0%) een bestelling doen?

Ja als bedrijf kun je met verlegde BTW bestellen. Het gemakkelijkst gaat dat via het emaiadres budgetongediertebestrijden@gmail.com. U geeft via de mail uw bestelling, bedrijfsnaam, naam zaakvoerder, adres, emailadres en Belgisch BTW nummer. U ontvangt dan een factuur met 0% btw. Na betaling zullen wij uw bestelling direct opsturen.

Wat zijn de verzendkosten naar België.

Verzendkosten naar België zijn €8,50 per bestelling.

🇩🇪

Verstuurd Budget Ongedierte bestrijden ook naar Duitsland?

Ja, Budget Ongedierte Bestrijden verstuurd ook naar Duitsland.

Wat zijn de verzendkosten naar Duitsland?

Wij hanteren een vast tarief van € 8.75 per bestelling.

Hoe lang is een pakket naar Duitsland onderweg?

Normaliter is een pakket 2 dagen onderweg voor bezorging. Het kan soms wat langer duren in verband met drukte bij de postbezorgers.

Kan ik bestelde spullen retourneren?

Je retourneren kan naar het adres op de factuur en volgens de retourvoorwaarden. De verzendkosten van retourneren zijn voor eigen rekening.

Kan ik als bedrijf bestellen met verlegde BTW?

Ja, je kunt met je bedrijf bestellen via deze site. Zodra je je bestelling gaat afronden dien je je BTW nummer in te vullen en je ontvangt dan automatisch een BTW factuur met verlegde BTW.

Het BTW nummer wordt van tevoren wel door ons gecontroleerd om fraude te voorkomen. Het BTW nummer zal worden gecontroleerd bij VIES on-the-web. VIES on-the-web is een online-systeem voor het controleren van btw-nummers van bedrijven en andere organisaties die in de Europese Unie zijn ingeschreven voor het leveren van goederen of diensten over de binnengrenzen heen.Meer info kun je vinden op https://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/faq.html

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra je hebt besteld krijg je automatisch een bevestiging. Iets later ontvang je een track en trace code waarmee je pakket precies te volgen is.

Wat zijn de levertijden?

Bestellingen die voor 16 uur worden gedaan worden dezelfde dag nog bij Postnl afgeleverd. Als alles goed verloopt zonder vertraging, heb je een pakket binnen 2 dagen in huis.

Kan ik bij jullie advies inwinnen?

Je kunt bij ons advies inwinnen. François is professioneel ongedierte adviseur en is sinds 2012 met dit mooie vak bezig. Hij werkt zelf nog dagelijks in de praktijk. Advies vragen het liefst via e-mail adres budgetongediertebestrijden@gmail.com. of stuur een Whatsapp bericht naar +31 6 26269545.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren totdat deze nog niet is verzonden. Het snelste werkt het als je ons een Whatsapp bericht stuurt naar +31 6 26269545. Als je bestelling reeds bij Postnl is, kunnen wij deze niet meer terug halen. Wil je annuleren als je bestelling is bezorgd dan kun je die terug sturen naar het adres op de factuur.

Kan ik op een ander adres af laten leveren?

Ja, bezorging op een ander adres is mogelijk. Je kunt dit in de checkout aangeven.

Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?

Wij hebben bijna alle betaalmogelijkheden die er zijn. Zo kun je met Ideal, Sofort, Creditcard, Paypal, Bancontact, Apple Pay, Klarna achteraf betalen, Belfius Direct Net en EPS.

Kan ik een product vraag stellen?

Als je een product vraag hebt dan is de kans groot dat je een handleiding of beschrijving kunt vinden bij onze handleiding pagina. Scroll je door naar onder op een productpagina, dan kun je daar ook meer uitleg vinden. Op onze tips en advies pagina kun je ook allerlei informatie vinden. Voor een snelle vraag is het handig als je even een e-mail of Whatsapp bericht stuurt naar +31 6 26269545. Geef duidelijk aan wat je vraag is, als het kan met details zodat wij je goed en duidelijk kunnen beantwoorden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Voordat je bestelling is verzonden kun je alles nog wijzigen. Het eenvoudigste is als je ons dan even een Whatsapp bericht stuurt naar +31 6 26269545 en doorgeeft wat je wilt wijzigen. In overleg kunnen we je bestelling dan aanpassen.

Heb je nog andere vragen dan kun je die stellen via het hierboven opgegeven emailadres of je kunt ons een Whatsapp bericht sturen op +31 626269545. Het Budget Ongedierte Bestrijden team is graag tot je dienst.

Heb je nog andere vragen dan kun je die stellen via het hier boven opgegeven emailadres of je kunt ons bellen op +31 6 19937873. Het Budget Ongedierte Bestrijden team is graag tot je dienst.

Bestel bij ons
en je steunt automatisch goede doelen

Meer informatie
stichting steun 22q11
KiKa
armoede fonds
clinic clowns
hersenstichting logo

Selecteer een Afleverpunt